Αυτή την φορά κάνουμε στάση σε μια ημέρα –και συγχωρείστε μου τον προσωπικό τόνο με το «καλημέρα» του κειμένου –αλλά δεν μου έβγαινε αλλιώς για να μπορέσω να ξετυλίξω το κουβάρι εκείνης της πραγματικά ημέρας ορόσημο για μένα.
23/7/10: Το ΡΗΤΟ φωτίζει ένα παρασκήνιο σχεδόν 15 χρόνων με πρωταγωνίστρια την πρώην βουλευτή και παρουσιάστρια της εκπομπής «ΚΕΝΤΡΙ» του ΑΝΤΕΝΑ στα μέσα της δεκαετίας του ’90, ΝΑΤΑΣΑ ΡΑΓΙΟΥ. Η εβδομάδα εκείνη ήταν αρκετά αγχώδης για τον γράφοντα καθώς λίγο έλειψε (για γραφειοκρατικούς λόγους) να μην πάρω το πολυπόθητο χαρτί. Αυτά δεν είναι όμως για τώρα.
Έφτασε η μέρα της τελετής όπου μαζί με τα στενά μου πρόσωπα αλλά και φίλους φτάσαμε στην αίθουσα τελετών του πρυτανείου. Το σημαντικό της ημέρας όμως δεν είναι στις ευχές των συγγενών και των λοιπών μελών που βρέθηκαν εκεί.
Ανάμεσα σε αυτούς που παραβρέθηκαν και μάλιστα μετά από δικό μου κάλεσμα ήταν και η εξ ΑΙΓΙΟΥ παρουσιάστρια του ΑΝΤΕΝΑ . Κάποια στιγμή και ενώ εξελισσόταν η ομιλία της προέδρου του τμήματος της ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ , την πιάνω με την άκρη του ματιού μου να δακρύζει με τα εύσημα για την αφεντιά μου.
Όταν η ορκομοσία έλαβε τέλος η εξ ΑΙΓΙΟΥ παρουσιάστρια του καναλιού του ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ήταν από τους πρώτους που μου ευχήθηκαν για το πτυχίο με μια θερμή αγκαλιά και μια υπόσχεση που τελικα έμεινε υπόσχεση.
Την ώρα που ήμασταν ‘’εις τας θερμάς αγκάλας και το δάκρυ έρρεε κορόμηλο’’ την ρωτάω αν θα μπορούσε να με βοηθήσει στο να στήσω την σελίδα που βλέπετε σήμερα στις οθόνες σας .Τότε γυρίζει και μου λέει το εξής : «Μην ανησυχείς εγώ εδώ είμαι».
Όμως το στήσιμο μιας τέτοιας σελίδας ήταν αρκετά δύσκολο γιατί έπρεπε να γνωρίζω πρόσωπα και στοιχεία επικοινωνίας μαζί τους (τα οποία μου τα είχαν υποσχεθεί)και τελικά το «εγώ εδώ είμαι» αποδείχθηκε μια φρούδα ελπίδα. Μέσα ΟΚΤΩΒΡΗ πλέον και αποφασίζω να στείλω δικό μου πρόσωπο στο γραφείο στην ΕΡΜΟΥ για να δώ εάν είναι διαθέσιμη να πράξει αυτά που υποσχέθηκε. Την βρίσκει εκεί και της λέει ότι θέλω να ασχοληθώ με τα ΜΜΕ και τότε της λέει την ατάκα «Κατάλαβα, πες του ότι θα πάρει ατζέντα με τηλέφωνα και επαφές. Μην αγχώνεται». Πριν βάλω σε εφαρμογή το όνειρο μου την ξαναβρίσκω στο κέντρο της πόλης και της ανακοινώνω τη δημιουργία καλλιτεχνικής-πολιτιστικής σελίδας. Βέβαια απορεί για το γεγονός και με ρωτάει πώς θα το κάνω.Τη διαβεβαιώνω ότι θα πραγματοποιήσω την επιθυμία μου και συνεχίζει να με κοιτάζει με βλέμμα απορίας και σκέψης για τη δυνατότητα μου να τα καταφέρω. Η πραγματικότητα τη διέψευσε γιατί είμαι εδώ και σ΄αυτό τώρα με την προσωπική μου προσπάθεια και τη στήριξη όσων με αγαπούν και πιστεύουν σε μένα.
